Wat betekent dit voor de mensen die onze producten gebruiken en voor onze klanten?
Coloplast ontwikkelt producten en diensten die het leven vergemakkelijken van mensen met zeer persoonlijke medische aandoeningen.
Hoe intiemer de aandoening, hoe nauwer we met onze klanten samenwerken om oplossingen te vinden die hun behoeften beantwoorden. Het is ons doel dicht bij onze klanten te staan – zowel eindgebruikers als professionele zorgverleners.
Dicht bij onze klanten staan betekent dat we bereid zijn te luisteren, dat we met hen kunnen meevoelen, en dat we ons ertoe verbinden te handelen naar wat we leren.
… en voor ons?
Dicht bij onze klanten staan en begrijpen wat hun behoeften zijn, is de leidraad voor alles wat we doen. We hebben allen de verantwoordelijkheid om naar de klanten te luisteren en hun behoeften te beantwoorden.
Maar die nabijheid is ook van toepassing op onze onderlinge relaties. We waarderen een open en eerlijke dialoog, zodat we ons bewust zijn van wat ons motiveert en wat onze drijfveren zijn, zowel die van het individu als die van het bedrijf.
Door dit nauwe contact creëren we bij Coloplast een ‘wij-cultuur’. Een cultuur waarin we naar elkaar luisteren en al het mogelijke doen om ons werk makkelijker te maken.