Sluiten
Selecteer uw taal

Unfortunately, the page you are trying to access does not exist.

Vind de website van uw Coloplast vestiging

Missie: Het leven makkelijker maken voor mensen met een persoonlijke en gevoelige medische aandoening.

Coloplast ontwikkelt producten en diensten die het leven vergemakkelijken van mensen met zeer persoonlijke medische aandoeningen. Deze aandoeningen gaan vaak gepaard met trauma’s en taboes. Hoe intiemer de aandoening, hoe groter de noodzaak om dicht bij de eindgebruikers en de klanten te staan, hun leefwereld te begrijpen en oplossingen te ontwikkelen die op hun bijzondere behoeften zijn afgestemd. Dit noemen we intieme gezondheidszorg.

 

Onze missie: Het leven makkelijker maken voor mensen met een persoonlijke en gevoelige medische aandoening.

Dit alles wordt mogelijk door dicht bij onze gebruikers en klanten te staan. We luisteren naar hun behoeften om hen beter te begrijpen en reageren erop door samen nieuwe oplossingen te zoeken. We spelen een toonaangevende rol door de beste ideeën snel op de markt te brengen in de vorm van medische hulpmiddelen en diensten. 

We richten ons vooral op persoonlijke en gevoelige medische aandoeningen. We worden gedreven en verenigd door onze passie om een verschil te maken in het leven van mensen met deze aandoeningen. Onze bedrijfscultuur is zeer ambitieus, en we stimuleren mensen om hun volledige potentieel te benutten.
Met leiderschap komt ook de zin voor verantwoordelijkheid in een breder licht te staan – onze verantwoordelijkheid voor het milieu, voor de maatschappij waarin we leven en voor onze aandeelhouders. We handelen op integere wijze bij alles wat we doen.

Waarden

Onze waarden bepalen de manier waarop we denken en handelen. Niet alleen als individu, maar ook als bedrijf.

 

Dicht bij onze klanten staan Dicht bij onze klanten staan Het is onze bedoeling dicht bij al onze klanten te staan – zowel eindgebruikers als zorgverleners. Lees meer
Sluiten

Dicht bij onze klanten staan

Wat betekent dit voor de mensen die onze producten gebruiken en voor onze klanten?

Coloplast ontwikkelt producten en diensten die het leven vergemakkelijken van mensen met zeer persoonlijke medische aandoeningen.

Hoe intiemer de aandoening, hoe nauwer we met onze klanten samenwerken om oplossingen te vinden die hun behoeften beantwoorden. Het is ons doel dicht bij onze klanten te staan – zowel eindgebruikers als professionele zorgverleners.

Dicht bij onze klanten staan betekent dat we bereid zijn te luisteren, dat we met hen kunnen meevoelen, en dat we ons ertoe verbinden te handelen naar wat we leren.  

 

… en voor ons?

Dicht bij onze klanten staan en begrijpen wat hun behoeften zijn, is de leidraad voor alles wat we doen. We hebben allen de verantwoordelijkheid om naar de klanten te luisteren en hun behoeften te beantwoorden.

Maar die nabijheid is ook van toepassing op onze onderlinge relaties. We waarderen een open en eerlijke dialoog, zodat we ons bewust zijn van wat ons motiveert en wat onze drijfveren zijn, zowel die van het individu als die van het bedrijf.

Door dit nauwe contact creëren we bij Coloplast een ‘wij-cultuur’. Een cultuur waarin we naar elkaar luisteren en al het mogelijke doen om ons werk makkelijker te maken.

Sluiten
Passie Passie Bij Coloplast delen we een passie om dit verschil te maken en zijn we vastbesloten dit te verwezenlijken. Lees meer
Sluiten

Passie

Wat betekent dit voor de gebruikers van onze producten en voor onze klanten?

Het geeft de grootste voldoening wanneer je een wezenlijk verschil kunt maken in de kwaliteit van iemands leven. Bij Coloplast delen we een passie om dit verschil te maken en zijn we vastbesloten dit te verwezenlijken. 

Passie motiveert ons om nieuwe manieren te vinden om beter te handelen. Het is voor ons de drijfveer om nieuwe ideeën snel in te zetten voor de mensen die deze nodig hebben.

 

… en voor ons?

Onze grootste beloning is een wezenlijk verschil te kunnen maken in de levens van de mensen die onze producten gebruiken. We moeten bereid zijn die extra stap te zetten. Onze passie om het verschil te willen maken verenigt ons, maar tegelijkertijd onderscheidt dat ons ook van onze concurrenten.

Passie is onze drijfveer om te zoeken naar nieuwe manieren om beter te handelen. Het inspireert ons om onze nieuwe ideeën snel op de markt te brengen. Passie heb je ook nodig om een uitdagende, inspirerende en aangename werksfeer te creëren.  

Sluiten
Respect en verantwoordelijkheid Respect en verantwoordelijkheid Respect voor elkaar en voor de wereld rondom ons zal altijd centraal staan in de bedrijfscultuur van Coloplast. Lees meer
Sluiten

Respect en verantwoordelijkheid

Wat betekent dit voor de gebruikers van onze producten en onze klanten?

Respect en verantwoordelijkheid vormen de hoekstenen voor onze klantencontacten. We moeten eerlijk, open en integer zijn bij alles wat we doen. We hebben veel respect voor de manier waarop mensen die onze producten gebruiken, leven met hun fysieke aandoening.

We hebben niet alleen de verantwoordelijkheid om ons te richten op het vinden van medische hulpmiddelen, maar ook om wegen te vinden waarmee het trauma en de taboes, die met deze aandoeningen worden geassocieerd, tot een minimum beperkt kunnen worden.

 

… en voor ons?

Respect voor elkaar en voor de wereld rondom ons zal altijd centraal staan in de bedrijfscultuur van Coloplast. 

Als Coloplast-werknemers zijn we verantwoordelijk voor onze beslissingen en handelingen. Als marktleider nemen we deze verantwoordelijkheid uiterst serieus. Bij alles wat we doen, speelt respect voor het milieu, voor de maatschappij en voor ethische kwesties een belangrijke rol.

Sluiten
Sluiten

Gratis proefpakket - voorbehouden aan eindgebruikers en professionele zorgverleners

Dank u voor uw aanvraag

Uw aanvraag werd goed ontvangen.

Bekijk desktop versie